mandag 21. mars 2011

RETREAT fredag 1. april


1 dags kurs for personlig vekst og selvutvikling på Milde Mathilde !!

Fredag 1. april har vi 1-dags Retreat med enkle innføringer i mentale teknikker som du kan bruke i hverdagen for å fylle dagene med mere overskudd og ro. Retreaten vil bidra til å åpne dører i ditt indre som gjør deg oppmerksom på hvilke ressurser som faktisk bor i deg, og hva du kan bruke de til.
Kom å få påfyll av ro og verktøy som du kan bruke i hverdagen!


Kurset holdes av meg som heter Wenche. Jeg er utdannet fysioterapeut, yoga-og pilatesinstruktør, og har mange års veiledningskompetanse. Jeg jobber i dag som personal-og kursleder på Milde Mathilde, og storkoser meg med i denne allsidige jobben som krydrer hverdagen min med utfordringer, latter og vekst! :)

Se http://www.mildemathilde.blogspot.com/ under fane Eplehagen for mer informasjon :)

Ha en nydelig dag og uke!
 Beste hilsen Wenche

Ingen kommentarer: