onsdag 8. desember 2010

KALENDERGAVE 9. DESEMBER !



Deilige, varme støvletter fra Fonnesberg til halv pris! Ord. pris 1999,- kalenderpris 999,-

KJÆRLIGHETSHJØRNET :)


Et lite stemningsbilde fra kjærlighetshjørnet som venter på Turtelduer og andre hyggelige gjester! 

KALENDERGAVE 8 DESEMBER !!


Uranus kjole ord. pris 3-10 år  799,- i dag 399,- !!
12-14 år  899,-  i dag 450,- !!

ONSDAG 8. DESEMBER !!



KALENDERGAVE I DAG !!!
KJOLE OG TUNIKA FRA CHILL BARN
HALV PRIS !!
3-10 ord. pris 799,- i dag 399,- !!
12-14 år ord. pris 899,- i dag 450,- !!

tirsdag 7. desember 2010

TIRSDAG 7. DESEMBER

DAGENS KALENDERGAVE!!

 Marit ikledd dagens kalendergave, myk, lun jakke i ULL fra Kristine Vikse, passer til alt! Ordninær pris kr. 1449,- i dag kr. 699! :))

 Marit i nyankonne stjerneskjerf fra St.Tropez, kr. 249,- !! :))

Merethe og Wenche i kjoler fra La Fee, kr. 1499,- de passer både til hverdag og fest ;)

mandag 6. desember 2010

Dagens kalendergave !!


                                 VI ÅPNER LUKE NR. 6 og der finner vi .......
Elisabettan i varm og lekker strikk fra DRANELLA til halv pris!!
Ord. pris 1299,-  i dag 649,- !!!!!
Finnes i sort og som avbildet.

Glamour på låven!!



Midt i julegrøt, nissekos, julestrømper og julebrød har vi falt for fristelsen til å ta fram en dasj GLAMOUR!!  Nydelig paljettkjole fra St.Tropez i 2 farger, her presentert på den flotte zumbayogapilateskroppen til vår vakre Wenkis ;) Nyttårsaften er i boks, med en clutchveske i sølv eller gull fra MOO..... et glass sprudlende i hånden og serpentiner i håret kan du gå på en rød løper gjennom hele 2011 ;))

fredag 3. desember 2010

GWYN EDDS

Det gjør ingenting at det er kaldt ute....når det er varmt inne... :))) Jeg er utrolig glad i å trekke i myke klær til kvelds, og dette er en av favorittene, Gwyn Edds`n min :O) Finnes i flere farver og kvaliteter på låven! Jeg skal på hytta i Vauldalen til helga, turantrekket er klart ;) Ønsker alle ei GOD helg! 

Adventshilsen fra Elisabeth :)





torsdag 2. desember 2010

Drillpikene daler ned i skjul ;))

Fotomaleri av Kunstneren Ingrid Sagøy

LITT AV HVERT

I har jeg vært hjemme med sykt barn, og her fikk jeg fotografbistand! Simon på 10 år tok oppdraget på strak arm! Synes resultatet ble veldig bra ;)))

 Dette er favorittkjolen min for tiden; lun, varm og veldig feminin(1499,-). Vi har flere farver og modeller i CHILL, et ekte favorittplagg som passer perfekt under juletreet ;)) Et lite interiørblikk fra låven bordet... :))


Synes han har talent denne lille gutten! :)) Her en basetopp fra St.Tropez til 549,- med bomull og silke!:) Nydelig plagg!


Fotografen fikk beskjed om å ta bilde av Line av Oslo-skjerfet mitt,....som sagt så gjort!! Så utrolig deilig  skjerf å "krype" inn i; 799,- for fantastisk varme! ;)


Og denne fortjener vel plass i Guiness Rekordbok?? Måtte le når denne skulle ut av ovnen.....den satt nesten fast!! Men smaken var GOD ifølge kameratflokken som dukket opp ;))