Deilige, varme støvletter fra Fonnesberg til halv pris! Ord. pris 1999,- kalenderpris 999,-
onsdag 8. desember 2010
KALENDERGAVE 9. DESEMBER !
KJÆRLIGHETSHJØRNET :)
KALENDERGAVE 8 DESEMBER !!
ONSDAG 8. DESEMBER !!
KALENDERGAVE I DAG !!!
KJOLE OG TUNIKA FRA CHILL BARN
HALV PRIS !!
3-10 ord. pris 799,- i dag 399,- !!
12-14 år ord. pris 899,- i dag 450,- !!
tirsdag 7. desember 2010
TIRSDAG 7. DESEMBER
DAGENS KALENDERGAVE!!
Marit ikledd dagens kalendergave, myk, lun jakke i ULL fra Kristine Vikse, passer til alt! Ordninær pris kr. 1449,- i dag kr. 699! :))
Marit i nyankonne stjerneskjerf fra St.Tropez, kr. 249,- !! :))
Merethe og Wenche i kjoler fra La Fee, kr. 1499,- de passer både til hverdag og fest ;)
mandag 6. desember 2010
Dagens kalendergave !!
VI ÅPNER LUKE NR. 6 og der finner vi .......
Elisabettan i varm og lekker strikk fra DRANELLA til halv pris!!
Ord. pris 1299,- i dag 649,- !!!!!
Finnes i sort og som avbildet.
Glamour på låven!!
Midt i julegrøt, nissekos, julestrømper og julebrød har vi falt for fristelsen til å ta fram en dasj GLAMOUR!! Nydelig paljettkjole fra St.Tropez i 2 farger, her presentert på den flotte zumbayogapilateskroppen til vår vakre Wenkis ;) Nyttårsaften er i boks, med en clutchveske i sølv eller gull fra MOO..... et glass sprudlende i hånden og serpentiner i håret kan du gå på en rød løper gjennom hele 2011 ;))
fredag 3. desember 2010
GWYN EDDS
Det gjør ingenting at det er kaldt ute....når det er varmt inne... :))) Jeg er utrolig glad i å trekke i myke klær til kvelds, og dette er en av favorittene, Gwyn Edds`n min :O) Finnes i flere farver og kvaliteter på låven! Jeg skal på hytta i Vauldalen til helga, turantrekket er klart ;) Ønsker alle ei GOD helg!
Adventshilsen fra Elisabeth :)
torsdag 2. desember 2010
LITT AV HVERT
I har jeg vært hjemme med sykt barn, og her fikk jeg fotografbistand! Simon på 10 år tok oppdraget på strak arm! Synes resultatet ble veldig bra ;)))
Dette er favorittkjolen min for tiden; lun, varm og veldig feminin(1499,-). Vi har flere farver og modeller i CHILL, et ekte favorittplagg som passer perfekt under juletreet ;)) Et lite interiørblikk fra låven bordet... :))
Synes han har talent denne lille gutten! :)) Her en basetopp fra St.Tropez til 549,- med bomull og silke!:) Nydelig plagg!
Fotografen fikk beskjed om å ta bilde av Line av Oslo-skjerfet mitt,....som sagt så gjort!! Så utrolig deilig skjerf å "krype" inn i; 799,- for fantastisk varme! ;)
Synes han har talent denne lille gutten! :)) Her en basetopp fra St.Tropez til 549,- med bomull og silke!:) Nydelig plagg!
Fotografen fikk beskjed om å ta bilde av Line av Oslo-skjerfet mitt,....som sagt så gjort!! Så utrolig deilig skjerf å "krype" inn i; 799,- for fantastisk varme! ;)
Og denne fortjener vel plass i Guiness Rekordbok?? Måtte le når denne skulle ut av ovnen.....den satt nesten fast!! Men smaken var GOD ifølge kameratflokken som dukket opp ;))
Abonner på:
Innlegg (Atom)






